Friday, November 11, 2011

Saya Sedang Usaha Kecilkan Body

Zenoctil – Produk Diet Semulajadi
 
Nilah Ubat yang saya sedang makan. Hah, jgan ingat saya makan sebarang. Ubat nih saya ambil dengan pengawasan dan nasihat doktor. Mahhal juga ubat nih. Lebih kurang RM100. 
 
Seperti kata doktor, Ubat nih lebih bagus dari Duromin. Duromin dari dadah dan ubat nih lebih kepada ekstrak tumbuhan.
 
Saya pernah ambil Duromin sebelum ini. Yap, sangat kuat effect nya. Tak tertahan. Sekejap jer saya makan. Huuuu...
 
Okeh.. sesiapa yang nak tahu lebih lanjut berkenaan Zenoctil.. Sila lah sambung baca =)

 

Zenontil™ adalah produk untuk membakar lemak (agen thermogenik) . Zenontil™ dibuat daripaa bahan semulajadi dan tidak menggunakan rumusan ubat.Ianya selamat untuk penggunaan jangaka masa panjang mengikut cara pengambilan yang selamat dan betul.

Zenontil™ mengandungi bahan Xanitrol iaitu bahan bioaktif yang telah dipatenkan di ambil daripada ekstrak sumber makanan tumbuhan. Zenontil™ membakar lemak yang sedia ada pada tubuh badan dan mencegah badan daripada menyimpan lemak berlebihan.Seterusnya dapat membantu mengurangkan tekanan akibat yang tidak seimbang dan menjaga kadar gula di dalam badan.Zenoctil merupakan cara selamat untuk membakar lemak dan menurunkan berat badan.

Antara bahan yang terdapat di dalam Zenontil™ adalah ekstrak unik dari buah-buahan Garcinia Cambogia serta ekstrak dari daun Banaba, Green Tea dan Green Coffee. 

Kawalan ketat yang tinggi adalah untuk memastikan bahawa ekstrak yang dihasilkan merupakan yang terbaik . Zenontil™ adalah hasil dari puluhan tahun kajian dan pembangunan oleh para saintis terkenal di dunia. 

Lebih penting lagi, secara saintifik telah diaktifkan untuk memastikan bahawa semua bahan-bahan yang digunakan dalam Zenontil™ mampu membakar lemak serta menyekat dari terkumpulnya lemak semula. 

Dengan kata lain, Zenontil™ telah teruji secara klinikal untuk mengurangkan berat dengan lebih selamat.

Cadangan penggunaan :-
Zenontil™ haruslah diambil sekurang-kurangnya setengah jam sebelum makan,untuk mendapatkan kesan yang lebih baik,digalakkan mengambil Liposinol yang mampu menyerap lebihan minyak di dalam makanan .Disyorkan mengambil Zenontil™ selama 3 bulan bagi melihat kesan yang diiginkan.

** Untuk mendapatkan kesan yang lebih cepat,lakukan senaman dan amalkan pengambilan makanan yang sihat dan seimbang.

2 comments:

Anonymous said...

sy Non, Gombak. so skrg dh ade perubhan? sblum ni berat brape? kat mana boleh dptkan pil ni?

Anonymous said...

Boleh x makan pil ni semasa menyusui bayi?